miinaas-b

Alla inlägg under mars 2013

Av - - - 21 mars 2013 11:48

 
Kan det bli fint väder igen så man kan ha skinnjackan på ??!!! OH! 
Ska i alla fall snart till stan köpa lite fler nagelack och där efter blir det nog bibblan för låna någon bra bok ! Men först ska jag nog måla naglarna med någon härlig färg!
I helgen är jag barnvakt för första gången åt en busunge så hoppas de går bra, fast vi e ju lika busiga så lär nog gå fint de där :)

PUSS!

-

Av - - - 18 mars 2013 22:00

 
Såg precis klart dikte, otroligt bra dansk serie. Nu fixa en go fruktsallad och krypa ner i sängen för att kolla avsnittet av topmodel sverige som jag missade idag. Tråkigt att just Dikte och top model ska va samma tid men tur de då att tv3 play finns ;) Efter de blir de nog sova för att orka hemta lillen  (brors son) från skolan i mårgon.

PUSS! 

Av - - - 18 mars 2013 17:07

 
Asså vissa behöver en *** i huvet för dom ska fatta nått!!
Dagen har alla fall gått åt att dryga mig med AF och lämnat in lite kläder som jag ej behöver, till välgörenhet.
Nu ska ja sätta på mig varma kläder och dra ut gå en lång promenad kan behövas .. 

PUSS!

Av - - - 17 mars 2013 16:05










Av - - - 14 mars 2013 16:48



HAHAHAH! Så otroligt söta dom äääär ! :) 

Av - - - 13 mars 2013 01:21



Godnatt.. 

PUSS!

Av - - - 13 mars 2013 01:08

                                     

Av - - - 11 mars 2013 21:08

  Hello! 
Har inte orkat bry mig om bloggen, har istället passat på att vara ute i det fina vädret och även shoppar i 4 dar nu. Och nu är det dags för Dikte på 4an, dansk serie otroligt bra !


PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards